Monday, May 31, 2010

Konvoi bantuan kemanusiaan diserang.

Ahad 30 Mei 2010. Dalam perjalanan ke K Klawang, satu msj diterima dari kapal ...........
"Pls fwd msj ini kpd srmi kwn yg ada...! dr ketua misi LL4G - Msia Tn. Hj Noor Azman :
Kami skrg b'ada d perairan Gaza, dlam jam 4.30 ptg (waktu msia) .
Kami akan berdepan dgn kapal Israel.Pasukan konvoi LL4G Msia dan Indonesia diberi amanah utk menjaga keselamatan kapal konvoi. Di jangkakan komando Israel akan turun ke kapal mel. helikopter dan cuba merampas kapal konvoi tersbt. Mohon doa dan solat hajat semua muslim. Takbir. " Emel ini tiba pada pukul +- jam 2.00pm.

Kebetulan h/p saya rosak dari ari Khamis lagi. Kalau tak saya ttu akan forward kpd kwn2. Ini telefon abg. Duit tinggal 90sen . Menyesal nye saya tak forwardkan. Tapi tindakan saya masa tu hanyalah meminta semua anak-anak membacakan al Fatihah untuk keselamatan seisi kapal tersebut. Saya kata....." Eh, ini macam Israel nak serang konvoi yg hantar bantuan ke Gaza ari tu. Kita tak leh wat ape2 so kita berdoa sajalah.

Ya Allah, musnahkan Israel yang jahat tu.........
Geramnya saya.Benci! Benci! Boikot barangan Israel.
Ayuh, rakyat I Malaysia bangkit boikot Barangan Israel yang sombong tu.
Jangan beli Coca cola.........tengok slaid macamana ulat/cacing pun keluar dari persembunyiannya bila dicurahkan coca cola ke atas dagin babi yg baru di beli di pasaraya. Boleh cari di dlm u tube.

No comments:

Post a Comment